Ads 468x60px

duminică, 27 mai 2012

Ne extindem incet dar sigur...

            Dupa ce postarea referitor la "fetele mele" a adus o audienta enorma, multumesc celor care au avut 3 secunde sa citeasca aberatiile mele, acum vreau sa va povestesc despre un nou colaborator.
           Suna interesant, "colaborator" si are un nume misterios "k-man", chiar il invidiez pentru asta. Din intamplare am descoperit ca avem unele hobbyuri comune si cum el are un pic mai mult timp liber si imaginatie, i-am oferit materialele mele video din visterie si ghiciti ce? UAU, K-man chiar pune suflet, a iesit ceva dragut, am reusit sa editam materialele filmate Duminica 06.05.2012 la partida de airsoft de la Balotesti. 
           Vreau sa ii multumesc mult pentru efortul depus, iar pe voi care citesc acest blog, va rog sa postati comentariile referitor la filmulet, editare, filmare, si continut, critica ne ajuta sa devenim mai buni in ceea ce facem.
Casper 
-the friendly ghost-
 over and out coz too much rain over paradise      

6 comentarii:

  1. e foarte dragut filmuletul dar ... lipsesc focurile de arma .. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este doar inceputul, incalzirea, gruparea, regruparea, aranjarea, configurarea, pregatirea strategiei... linistea dinaintea FURTUNII.
    -sau poate doar o ploicica mica de vara:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca am reusit sa postez comentariul facut acum vreo 2 zile
    Nici acesta nu stiu daca voi reusi sa-l postez
    Imi plac micile incercari literare
    Chiar sunt foarte interesante si amuzante
    ESTE FOARTE BINE CA DIN PROPRIE INITIATIVA S-AU RECUNOSCUT GRESELILE GRAMATICALE
    O GRESEALA RECUNOSCUTA ESTE PE JUMATATE IERTATA
    As spune ca numai maxim 10% fiind vorba, totusi, de limba materna
    Tatulea este chiar foarte entuziasmat
    Asteapta in fiecare zi sa citeasca ceva nou
    De fapt si eu
    mama

    RăspundețiȘtergere
  4. De fapt voiam sa-ti spun ca ar fi bine sa convingi si fetele sa iasa pe teren
    Cred ca daca ai reusi sa formezi o echipa de fete ar fi grozav, mai ales ca sigur v-ar bate si atunci orgoliul vostru masculin ar ajunge direct in Groapa Marianelor.
    Cred ca, de fapt, din acest motiv nu luptati sa aduceti pe teren fete sau echipe de fete - ca sa nu luati bataie

    RăspundețiȘtergere
  5. Va dati seama unde am ajuns, imi citeste mama blogul deci am 2 vizitatori asigurati, mai trasez ordin de servici, includ in fisa postului si mai scot 2 vizitatori, SHARE SHARE LIKE LIKE PIN comment...

    RăspundețiȘtergere
  6. cu filmuletul asta mi-ai facut o pofta de joc... felicitari k-man pentru materialul reusit

    RăspundețiȘtergere