Ads 468x60px

sâmbătă, 2 iunie 2012

La Multi Ani tuturor copiilor!

          Nseara, a fost ziua copilului, cum credeti ca mi-am dat seama? M-a suna mama la 10 dimineatza raspund si pac "La multi Ani!", "Multumesc mami, am aproape 30 de ani, imi trimiti si o ciocolata cadou acuma?"
          Are si mama dreptate toti suntem copii cuiva si ne bucuram de ziua copilului. Toata ziua din La multi Ani nu ne-am mai scos, cum a aparut Costel a inceput si mai mare distractia cu "La Multi Aniiiii copile"
         Pana la sfarsitul zilei am reusit sa spun si eu "La Multi Ani!" la cineva care intradevar e copil, de fapt e discutabil, are sub 18 ani daaaaa e cu vreo 3-4 cm mai inalt ca mine inca un pic si ma saluta cu o mangaiere pe crestet.
        In rest toate bune e weekend si e sleeptime.
         Casper
-fantoma copilaroasa-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu