Ads 468x60px

duminică, 13 mai 2012

Airsoft Balotesti 13.05.2012

Galii airsoftisti, Balotesti 13.05.2012
     Cand ma uit la echipa noastra tot timpul imi aduc aminte de atacul Galilor din Asterix si Obelix, cand Romanii faceau formatii de piramida romb sfera si Galii se bateau ca chiorii intre ei. Adevarul e ca Ciubi are fata de Obelix daca mai insista un pic. E si astia suntem noi 6 bucati si al 7-lea in spatele camerei. Dar sa ii vedeti pe ei MAT, 12 bucati inalti ca brazii, super pregatiti cu statii si organizati.
    Eu si lenea mea vroiam sa facem cateva poze si sa o taiam spre casa cat mai elegant si rapid, dar surpriza 12 la 6 e mai dificil ca 12 la 7 asa ca echipa a zis PUNE MANA PE JUCARIE :) si eu m-am supus.
Don Calogero la chitara electrica 2500bbs/minut
            Cu aceasta ocazie am sa spun la vot numele echipei GAT adika Galii airsoft team, neahh suna lame rau de tot, era frumoasa initiativa lui Geppeto si Ardealu cu Airsoft BB's Squad, poate o revigoram.
            Si cum va spuneam 2 reprize de joc prima terminata la masa verde si am pierdut, ca vorba lui Don Calogero am cam facut prostii si am iesit de pe teren ca ne-am ofticat ca aia tot fugeau de noi, dar trebuia sa stam si sa ii urmarim.

Ardealu' Galii Airsoft Team

            A doua repriza mult mai frumoasa, am stabilit limitele ca sa nu ajungem sa descoperim toata padurea si dai frate ca au venit peste noi si ne-am bagat intr-un colt si vai de capul nostru, am avut noroc ca aveam un copac mare ca trageau din 4 directii. Ardealul tinea squad-ul ce pazea in directia mlastini si eu cu Andrei si cu Varul pazeam la 90 pana la 180 fata de acea directie dar cand totul e verde in jurul tau ce sa mai masori ba e stanga ba e dreapta lui ba e 11 ba e 2 eu eram pierdut oricum, si aproape trecusera de mine noroc cu Andrei ca l-a fugarit un pic si zbang era in raza mea, 1st kill, si de aici sa te tii au picat pe capete ca varu cu AIMS-ul rupea in stanga si in dreapta, am mai avut unul de incoltit si nici una nici doua ramasesem vreo 4 la 2, unul ascuns in mlastina nu stiu cum a reusit sa fie scos de oamenii "morti" care nu jucau dar trageau aiurea spre mlastina, echipa lui de altfel. si cu pierderile de rigoare Andrei si Ciubi cazuti in ultimele momente, se vazuse contact in spatele nostru spre coltul terenului.
Casper fantoma vesela
          Eu curajos trec prin mlastina direct scuipand tantari muste si eram alb de panze de paianjen, inca un pic si imi spuneau Spiderman, ajung la marginea perimetrului langa drum si akolo il VAD, o teava neagra care tragea inspre colegul meu, nu ma vede, eu vin pe directia 9 a lui si intre mine si el e copacul dupa care se ascunde, trosnesc vreo doua crengi dar nimic el nu se intoarce si nu ma vede, distanta era acum de 40 de metrii, dar varul era supus terorii asa ca nici una nici doua infing 10 bile in copacul colegului ca sa il pun la pamant ca se aude mai bine cand ii dai in copac si le simte mai aprig, armez grenada si ZBANNNG una de efect ca sa il lase pe varul in pace, si dupa ploaie de bile King Arms 0,28g calitetate superioara asta e un pic de reclama nu strica si nici nu pot sa va mint, astea le folosesc si merg perfect, MOOORT spuse el. Uau culmea e chiar Andy seful lor, How Sweeettttt, frate cataaaaa noroc, sa ajung chiar la seful lor....
        Da ati ghici in dreapta sunt EU, bloggerul vesel, si teava mare este chiar lansatorul meu de grenade, cam 60 de bbs lansate cu zgomot la 30 de metrii pe o raza de cam 10 mp, cataaaa reclama..(acest blog contine plasare de produse PP)

                 Terminam ziua cu o poza sexy cu ambele echipe, ce o puteti admira mai jos..
Airsoft Balotesti 13.05.2012 MAT si Galii by Casper the friendly ghost.
              Airsoftul este pentru relaxare si ca la pescuit in urma raman doar povestirile si momentele placute, ziua se incheie 1 - 1 si noi ne grabim la neveste, poate mai prindem mancare calda.
Cu respect
Casper

10 comentarii:

  1. Mie mi-a placut primul meci, nici nu mi-am dat seama cand au trecut 2 ore. Inca odata, toata admiratia pentru echipa MAT. Am avut prilejul (ca fotograf) sa ii aud in timpul meciului cum comunica prin statie, cum isi adapteaza tacticile in functie de situatia de pe teren, fair-play, determinare, ambitie (unde noi mai trebuie sa lucram). SAH-MAT.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim! Excelent materialul ”jurnalistic”..
    Totuși câteva precizari pentru acuratețea realizării in viitor a unui astfel de material:

    - Nu confunda fuga cu retragerea/regruparea tactica. Dacă nu poți înțelege conceptul nu il înlocui un altul familial.
    - Andi nu este șeful nostru!
    - Scorul final, in urma celor 3 jocuri, este 2-1 ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. De asta imi place mie ca fiecare sa isi exprime opiniile.
    1. Daca stiam ca avem 1 joc in minus puneam noi osul la treaba:) multumim pentru luminare vom fi mai atenti pe viitor.
    2. imi cer scuze pentru confuzia creeata voi fi mai atent si la acest lucru, sunt sigur ca colegii se regrupau asa cum facem si noi.
    Dupa acest material stim clar cateva lucruri, bine ar fi fost sa stim opinia inaintea jocului ca sa avem timp sa recuperam, asa speram ca weekednul viitor o sa tina vremea cu noi si sa avem echipele gata de joaca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand ai timp explica-ne si noua cine e team liderul vostru..si datele de contact ar ajuta.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii cum ziceai ca nu ne gaseati sa ne pozati? Si am zis noi ca asta e bine? Cam asa e si TL-ul nostru. :D Il tinem secret, ca e operator cheie. Glumeam, o sa vorbim cu el si de acolo decide el daca iese din umbra. Va saluta .boldeanuL. PS: cu cat trage varul cu AIMS-ul? Ca ultima data cand l-am vazut eu pe teren, asta fiind cam anul trecut, parca nu dadea asa departe...

    RăspundețiȘtergere
  6. Varu tre sa aiba vreo 130m/s la bila de 0,20g ca e ak-ul aims, si la teste cam asa da, nu l-am auzit sa fi umblat in el sau ceva, iar despre TL-ul vostru e un pic ciudat sa tii purtatorul de cuvant, reprezentatul clanului, seful de trib, ascuns..ca nah asta e definitia functiei, poti sa iti tii strategul si seful comunicatiilor ascuns dar pe lider il bagi la inaintare.
    Multumim pentru comentariu, cred ca TL-ul vostru nu a fost prezent in weekend-ul acesta ca nu tipa nimeni boldeanu la dreapta boldeanu la stanga ca in primul joc..
    PS: Varu facut mai multe frag-uri ca mine

    RăspundețiȘtergere
  7. clar nu tipa nimeni boldeanuL :) Glumeam cu faptul ca il tinem ascuns.
    PS: ma tot uit la voi pe site, dar nu vad piese de M14. Aveti cumva si ma uit eu gresit, sau aveti in plan sa aduceti? Thanks!

    RăspundețiȘtergere
  8. Este bine ca te uiti la noi pe site, referitor la piese de m14 spune ce te intereseaza si cautam, M14 nu este o replica raspandita si momentan nu prea se gasesc piese. Scrie codul produsului si cateva detalii ca sa stim exact ce model, si bineinteles piesele de care esti interesat. 10x

    RăspundețiȘtergere
  9. Codul produsului de pe care site? Ca daca la voi nu e,sa stiu sa dau o referinta cat mai exacta.
    In principiu imi trebuie o camera de hop-up cu tot cu surubul de reglaj (pe asta nu il gasesc neam) si o teava de precizie de 550-590 mm (tevile de M14 au altfel dispuse taieturile in care se blocheaza camera). Astea pentru inceput. Las si un link de pe evike, pentru camera si surub. http://www.evike.com/product_info.php?products_id=29604

    RăspundețiȘtergere
  10. Varul trage cu bile de 0.25 si trage mult mai aproape decat mine nu cred ca mai are de mult 130 m/s avand in vedere ca eu am 106 cu 0.25 si trag mai departe ca el :D:D

    RăspundețiȘtergere