Ads 468x60px

luni, 14 mai 2012

Ciudateniile meseriei porumbeii vecinei

               Stau eu singur planton la servici, ca fetele mele erau plecate la conferinte la GPEC si vad asa un cuplu pierdut in soare cautand ceva, ehh trec pe langa intrarea noastra asa ca nu bag foarte tare de seama, dupa 20 de minute tarr la interfon, cine crezi ca e, cuplul meu dragut, parca i-am mirosit.
              Buna ziua - buna ziua, vreu un pistol pe arc, ok dar de ce ai venit cu nevasta ma gandesc eu in sinea mea, le arat ce am cu slide de metal uite asa uite asa, la care ei ma intreaba: "La ce distanta omoara un porumbel?" EU: *%^$&^$^%*&^asta era intrebarea care nu mi-o doream, le zic sincer "Nu am tras decat in nenorocitii de colegi de jocaca ai mei de la Balotesti, nu caine nu porumbel nu pinguin, nu albina, nu musca nimic altceva", de fapt minteam ciuruisem niste ghinde cu o iarna inainte. 
            Sa vezi explicatie la oameni, vecina de sus are un aer conditionat, si cativa zburatori si-au facut cuib acolo, bineinteles ca vecina le si da de mancare, si nu vrea sa inteleaga in ruptul capului ca aia se c&a*&c(**(a in jos si nu in plan orizontal, cuplul asta de aparuse la noi, femeia era cam super stresata de situatie si agasata peste masura, cred ca mai avea un pic si isi smulgea parul din cap, daca venise ea cu sotul sa ia pistol cu bile, ca mai luasera eu unul din Europa dar se stricase, si acuma mergeau la nivelul urmator. El ar fi vrut unul mai mare si mai frumos, ea ar fi vrut sanu coste mult si sa nu starneasca pasiunile ascunse ale sotului.
              Ce poti sa faci in situatia asta ce poti sa spui? Treci de bariera comericiala "NU VA RECOMAND SA TRAGETI IN ANIMALE", dar simteai neputinta oamenilor si curatau la excremente de porumbel de le ieseau ochii, si atunci l-am cautat pe cel mai mic si cel mai ieftin si cel mai inofensiv pistolas airsoft pe arc de prin colectie, si am facut doua teste sa vada oamenii ca nu trage tare dar face zgomot. I-am rugat sa poarte ochelari de protectie si sa nu exagereze cu trasul la porumbei.
              Pentru ca vecina e dusa cu capul si nu se gandeste ca vecinul de jos spala geamurile zi de zi, oamenii alearga prin oras cautand tot felul de solutii ciudate, si rup din bugetul si asa vai de capul lui de zi cu zi sa gaseasca solutii. Sunt sigur ca nu au ales-o pe cea mai buna, si ca are foarte putine sanse sa si mearga aceasta idee de a ii speria, atata timp cat zuza de sus le da mancare, nici sirena de politie nu ii ajuta.
Din ciclu ciudateniile meseriei-de ce au ajuns oamenii sa cumpere airsoft.
Casper over and out.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu