Ads 468x60px

miercuri, 23 mai 2012

Din Viata Amintiri mobile

      Am primit un mail de dimineata referitor la o initiativa BlogalInitiative, imi place mult initiativa lor, nu stiu cat sunt eu in masura sa particip dar l-am cunoscut pe Chinezul la o intalnire si era super kool. 
     Ideea mail-ului era sa caut in sertare si sa imi gasesc telefoanele vechi.....mamam mamamam ce amintiri a starnit, primul care mi-a venit in cap a fost primul meu telefon Nokia 5110, luat cu abonament la Dialog pe vreme aia. Cate rame am jucat pe telefonul acela sa inebunesti. Dar il si tunasem la un moment dat, cu un adaptor pentru DUAL SIM (eram in liceu la Iasi, cred ca prin 1999 se intampla asta) si ca sa fiu mai smecher aveam si baterie mare pus pe el, da nu mai aveam buzunare, toate erau gaurite. Se vedea ca dracu blugi stramti si telefonul in buzunar, dar nah eram baiet eu cu telefon mobil si ma tinea bateria 5 zile, de asta o caram dupa mine. Nokia asta a meu, a fost un soldat adevarat si a rezistat vreo 4 ani cred, ca  banii de alt telefon nu erau si trebuia sa vorbesc si eu la telefoane.
     In sertare am gasit totusi ceva: Nokia E65, un telefon care a facut bani, nici macar nu l-am cumparat eu, era al sefului meu si l-am luat intr-o excursie ca el isi luase o caramida de comunicator. E65 l-am avut din 2007 pana in 2010, anii de glorie a sosirii mele in Bucuresti, si sa stiti ca il iubesc si merge si acuma. Chiar acum 1 saptamana l-am dat la cineva care avea telefonul in service. Da ce telefon! a rupt vreo trei perechi de casti ca vorbeam 6-7 ore pe zi non stop la el, nu conta pe vremea aceea factura la telefon si benzina. 
     Dar l-am si ranit pe soldatul meu E65, eram la birou si vorbeam cu mandra pe casti(cu fir), impropriu spus vorbeam cu mandra, de fapt ea vorbea si eu spuneam Da, da DA, DAA, ok, da ea nu se oprea si tot zicea, ca nah era pe minutele mele si ma confundase cu vreo prietena de-a ei. Ce tin minte din conversatie este ca la un moment dat am luat telefonul si ZVrrrrrr un moment tragic ca in desene cand iti dai seama intr-o fractiune ca ok ai aruncat telefonul dar el e prins de casti si castile sunt in urechile TALE si firul se intinde si.......AUCI, am facut buba odata ca m-au durut urechile 1 saptamana, odata ca l-am infit in rigipsul de langa usa si a trebuit schimbat ecranul si am stat fara telefon si odata ca m-a sunat mandra pe fix sa ma intrebe cum de s-a pierdut legatura si de ce nu ii raspund si oricum am revenit la stadiul de da Da DA DAAA, ok Ok OK OKKK, si nu am putut sa arunc si fixul ca era cu fir si deja imi parea rau de primul telefon. Ce amintiri... frumoase, oricum am schimbat ecranul si merge in continuare, am schimbat si mandra si findca mandra actuala era in camera de alaturi pe atunci si a vazut povestea stii ca la al treilea Da pleaca telefonul, telefon care ea mi l-a facut cadou, lucrurile se tin mai bine si nu mai zboara asa de des.
    Dar acuma amintirile ma napadesc si cred ca o sa urmez si eu initiativa de la EuroGSM cu TREASURE HUNT-UL  dragut, initiat de ei. Ce ziceti veniti sa aruncam cu telefoane pe facebook? 
Cu stima 
Casper 
-fantoma prietenoasa-
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu