Ads 468x60px

miercuri, 30 mai 2012

Din campul muncii - Moartea pasiunii

          Neatza, nu mai ploua si am idei. Pe zi ce trece realizez ca nu sunt in ton cu moda si trebuie sa refac pe site sectiunea FAQ, foarte sugestiva.
         Vreau sa salut toti jucatorii noi de airsoft dar in acelasi timp cu riscul de a fi huiduit sa fac un mic indrumar a ratiunii si a logicii de baza a unui om.
Prima situatie: "Buna ziua as dori sa imi fac un upgrade sa imi pun un arc mai puternic si sa schimb cu teava de precizie si sa imi schimb camera de hopup si sa ......", la care eu GEZUZUS, hai sa respiram ca si eu vreau sa iti vand toate astea dar ma ajuta niste informatii si incept cu intrebarile: Dar de cat timp aveti replica? Pai de o luna, ---ok, si la cate jocuri ati participat? -pai la nici unul ca sunt in sesiune --ok m-am ars.
           Dragilor dupa logica mea cand iti cumperi ceva, nu ai vrea mai intai sa vezi cum functioneaza sa stii ce parametrii are, cum se misca sa o descoperi, sa te bucuri de ea, sa dai cu ea de pamant intai si dupa aceea sa o faci avion. Oricat mi-as dori sa fac o vanzare nu pot frate sa tac. Trebuie sa ii spun omului verde in fata "FRATE DU-TE SI TE JOACA MAI INTAI" ca poate pusca aia de airsoft a iesit din mana chinezului perfecta si trage bine si te tine 1 an fara sa o cureti, dar toate acestea nu ai cum sa le stii daca inainte de primul joc tu umbli in ea si o modifici. La sfarsitul conversatiei se aude un "Multumesc" sec, acuma daca omul e suparat pe mine, asta e, imi cer scuze in mod oficial ca nu i-am luat banii si sa imi bat joc de el, dar prefer sa fiu cinsiti.
         Pe mine m-a costat febra asta foarte multi bani si dupa ce am rupt cap de piston, cap de cilindru, duza plate si camera de hop, am stat in fund si m-am uitat la ea, ce fac aici? de ce am facut asta? cati bani am de gand sa mai cheltui?. Am lasat totul balta, eram ffff trist si suparat, proiectul meu esuase! Si se face Vineri, si inca nu aveam o solutie la intrebarea Eu cu ce joc Duminica?, se face Sambata seara si trist ma culc cu gandul ca o sa iau una din replicile de inchiriat si asta e, ma fac ca joc.
MY SOLDIER - aruncatorul de grenade e cadou de craciun 2011 de la bebitza
         Duminica dimineata la cafea inaintea jocului imi pica fisa, pun mana pe MAGPUL, si cu tarie, hai sa te vedem, esti bun de ceva sau esti scump degeaba. Era la vremea aceea cea mai scumpa jucarie din oferta. Si am jurat ca pana nu se strica nu pune mana nimeni sa o desfaca si cand se umbla in ea, trebuie sa fiu eu prezent sa verific cu atentie tot ce se intampla. Dragilor asta se intampla undeva in 2011 la inceputul anului, sincer nu mai tin minte exact, dar si in ziua de astazi soldatul meu de incredere este MAGPULUL acela, cu bune si cu rele nu l-am  upgradat, nu vreau sa mint dar nici de curatat nu cred ca l-am curata -asta e greseala mea.

         Concluzia emisiunii 1. nu upgradati pana nu aveti experienta, 2. nu tot ce zboara se mananca -tare asta (ex: ciorile).
Casper
-fantoma cafengioaica-

PP - acest blog contine plasare de produse, unele mai plasate ca altele, cei pusi pe capatuiala sa se abtina de la vizite, cei doritori de vorbe sunt invitati la cafea.
De abia astept sa se faca cald sa trec de la cana de cafea la paharul cu frappe a' la Gogu.

2 comentarii:

  1. Exceptind lupta continua cu gramatica limbii romane imi place din ce in ce mai mult cum scrii
    Continua te rog dar aminteste-ti si de Miruna si de mama Rica si de ... si de

    mama anonima

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, eu am investit o mica avere (atat resurse financiare, cat si de timp, energie, etc) in replica mea, si pana relativ recent fara rezultate.
    Pana la urma functioneaza... si inca bine; sunt multumit de ea, si nu as juca cu alta replica. Mai e de lucrat, insa nu ar trebui ca un airsofter pasionat sa cedeze la primele incercari nereusite.

    RăspundețiȘtergere