Ads 468x60px

marți, 29 mai 2012

Din campul muncii - ce sa va zic? PLOUA FRATE!!!

        Si ploua frate de o saptamana incoace .. nu e ca si cum nu stiti care e situatia meteo. Ce poti sa faci cand ploua? Eu simt ca trebuie sa ma ascund in casa (de fapt la masta mea din birou) si sa muncesc, sa muncesc frate ca munca inobileaza pe om, sigur nu il imbogatestie, doar il inobileaza. De la 8.30 la 20.00 bagi ca migul, vii acasa manci ceva si ce poti mai bine sa faci, sa mai muncesti un pic, ca si asa afara ploua si e urat.
        In tot feelingul asta apasator si cu griji-cum are toata lumea ghici ce crezi ca patesc. Gresesc un pret pe la 3 noaptea, un moment bun de lucrat cu cifre si uit sa ii pun un 9 la sfarsit. Frate nush cum am avut noroc ca s-a lipit un domn dragut si zbang baga 2 comenzi pe produsul acela, da cu rautate din aia de zici ca i-am dat in cap. Acuma incerc omului sa ii explic ca uite am gresit da omul nimic sa moara cu mine de gat, nici ca nu intelege cu frumosul, bineinteles ca mi-a f^&^%& tot weekendul da rau de tot. 
       Imi aduc aminte un prieten bun de al meu se duce la Minipret prin Otpeni, si vede nush ce pereche de papuci cu 100 de lei super pret, sa scurtez povestea, de fapt gresise o tipa cand scrisese pretul gresit, se cearta asa cu ei si cumpara cu pretul ala, vine la birou, ne povesteste si toata lumea rade. Acuma sincer eu am zambit si nu sunt genul sa ma bucur de nenorocirea altuia, ca un lucru am invatat in viata TI SE INTOARCE, si azi razi de altii si ii arzi si maine plangi ca te ard altii.
         Ehh, acuma am inghitit-o si pe asta, unii te ridica altii te coboara, da parca asta a fost cu rautate, sa moara capra vecinului, te fac frate iti arat eu ce tare sunt. Stau seara si ma intreb, mah oare cu ce i-am gresit omului asta? Exista o limita in care trebuie sa iti asumi greseala si extrema in care il tragi de maneca pe omul ala si ii spui vedeti ca v-a cazut niste banutzi din buzunar, sau v-ati uitat portofelul sau orice...
          Toti se uita, "uite bah si-a deschis si ala site", japcarul face bani pe spatele nostru, se imbogateste, merge cu ferrari. Ehh breaking news un site de vanzari online nu este "bum imobiliar" si noi suntem oameni care mai si gresim, si avem disclaimere si termeni si conditii si tot felul de avertismente, ce scrie clare ca e cu titlu informativ si pana nu ne intelegem la tranzactie nu suntem obligati, nici eu sa iti vand un produs si nici tu sa imi vizitezi siteul sau sa cumperi de la mine, este plin netul de site-uri de profil...
Pacat, pacat, pacat, nu m-a deranjat pierderea baneasca ci rautatea omului, dar sunt mandru ca mi-am respectat cuvantul si stau cu capul sus...destept e acela care stie cand sa cedeze...
     Casper
-fantoma arsa si ploata-

4 comentarii:

  1. Cum injura airsoftisti: Ricosati-ar bila in nas!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa iti fie bila ovala!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...si sa iti infunde teava, .... de precizie ...de la sistema ... si sa iti crape duza ...rupand tappet plateul.. blocand rotita, rupand pistonul, care sparge capul de cilindru care ricoseaza in camera de hop-up care se face praf eliberand bila ovala

    RăspundețiȘtergere
  4. Scrie si tu un avertisment mare pe site - Pretul este orientativ pina la definitivarea comenzii si acceptarea conditiilor din acomanda de catre ambele parti

    mama anonima

    RăspundețiȘtergere