Ads 468x60px

vineri, 18 mai 2012

Cum e e viata? partea intai

Ma duc sa imi ridic masina de la service impreuna cu un coleg, aproximativ 40 de minute de trafic infernal,
La minutul 39 imi dau seama de ceva. Tot drumul ce credeti ca am discutat?  Care este subiectul de discutie intre doi colegi?
Strazile noi, gropile noi, variantele de ocolire trafic, spinari de magar, semafoare, cedeaza trecerea, si semne de circulatie, intrerupte de cateva MIRARI cu 18+ referitor la taximetristul de pe Colentina care a blocat o banda ca nah asa vroia el sa opreasca acolo si cand il intrebi de bine spune ca el e taximetrist si trebuie sa opreasca acolo sa lase clientul nu conteaza ca a blocat 20 de masini si a stat cred ca 10 minute.
Am realizat ca 40 de minute am vorbit despre strazi, hmmmm nice, un subiect de barfa in Bucuresti:
Ai vazut frate au inceput lucrarile la Baicului.
La Petricani cred ca inteapa autostrada.
Vai de viata noastra cu centura asta de la Voluntari la Pantelimon.
Ne intoarcem pe Fundeni, oare e mai liber?
Si o groaza de intrebari si afirmatii de genul acesta...
Casper out for now.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu