Ads 468x60px

marți, 22 mai 2012

Ciudateniile meseriei - comenzile online din Franta

       Vechea poveste indexarea, google, cati vizitatori si asa mai departe, o intreaga teorie care nu se mai termina si nici nu stie nimeni care este adevarul. Ok asta e viata mea de zi cu zi, si ca sa ma simt bine ii spun research and development, mda suna mai tare daca ii zice in engleze(a).
        Recunoasterea muncii este plasarea comenzii, rasplata efectiva este clientul multamit si care te recomanda. Da muncesti nu gluma pentru aceasta rasplata adikaaaa....bagi ca migul: visezi airsoft, mananci airsoft, cauti numai airsoft, ca nah e cuvantul cheie sau oricum face parte din fraza cheie si in scrii si air-soft si aersoft(poate greseste careva si esti primul) si softair si alte variatiuni..
        In ultima vreme am doua sorcove ca altfel nu am cum sa le zic, ma gasesc astia din Franta cred ca am cules vreo 4 comenzi din tara lui Napoleon, si frate ma umplu de mail ca unii fac comanda si dupa aceea intreaba, si avem texte frumos sa ii explice ca de fapt noi nu livram inafara teritoriului Romaniei si ca de fapt el trebuia sa citeasca asta in sectiunea site-ului CUM CUMPAR? dar cine se oboseste, si daca si-a tradus site-ul cu google translate la ce bun sa citeasca si de unde sunt. Si uite asa ma bucur eu!!! Am un site beton cred ca o sa primesc comenzi si din USA in curand, acuma stii cum e treaba nici asa nu e bine si nici asa nu e bine, cine ma poate intelege? Publicul meu si asa mic mic mic de tot, cumpara din alte tari si noi mai avem un pic si ajungem sa vindem airsoft la straini.
Casper aproape adormit
-the friendly ghost-  more like the sleepy ghost-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu