Ads 468x60px

vineri, 25 mai 2012

Glume la cafea - ce ne diferentiaza...?

Ritualul biroului: in fiecare dimineata  facem sedinta comunista, de fapt bem cafeaua impreuna. Si cum "treburile" merg ca pe roate:), aceasta sedinta dureaza si se intinde vreo ora si..
Ieri la partea de marketing, strategii pentru atragerea clientului, a iesit cea mai mare sorcova* ever: Ce ne diferentiaza pe noi de alte "magazine de airsoft", de mentionat aici, cuvantul preferat este showroom  avand in vedere ca suntem magazin online de airsoft si avem doar un spatiu de prezentare.
DECI
INTREBAREA: Ce ne diferentiaza pe noi de restul sau frumos exprimat ce atuuuuri avem?
La care colega mea zice sec: "Unde ai mai vazut tu o fata sa iti vanda airsoft?", click click click

RASPUNSUL: "Noi avem DOUA FETE care iti ofera informatii si consultanta referitor la produsele de AIRSOFT!!!"


         Dragilor asa este Gabriela aka LAURA si Andreea aka SUNSHINE_DEEA sunt cele care raspund la telefon si va primesc cu drag daca doriti sa vizitati showroom-ul nostru.

Casper
-the friendly ghost-
over and out,

*sorcova=cuvant preluat de la emisiunea Master Chef
PP-atentie acest mesaj cat si blogul in sine contine pe langa glume, intamplari din viata, o groaza de greseli gramaticale si de semantica, cica si plasare de produse, adika ne facem reclama la site-ul nostru EchipamentMilitar.ro

8 comentarii:

  1. Si acum ca sa completez textul lui Matei...Ce ne diferentiaza pe noi doua de restul fetelor??? :-):-)
    Astept raspunsuri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia zi Matei... ca si noi, ceilalti, am dori sa stim :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi cer scuze, dar eu postez autentificat, nu anonim.
    Si ar trebui sa pun bulina rosie sa spun ce diferentiaza fetele mele de restul fetelor....

    RăspundețiȘtergere
  4. Matei, fetele tale sunt grozave ; eu am discutat mai mult cu Andreea cand, ultima data, am luat pachetul nr.3 . I-am si spus ca pentru o fata stie foarte multe despre airsoft - si e si interesata sa afle lucruri noi .
    Daca se vor echipa si in tinuta de camuflaj, veti avea mai multe vanzari din show room decat on line.
    Sper sa dau curs invitatiei de a veni cu voi odata la Balotesti.
    V-am dat suficiente indicii ca sa stiti cine sunt.
    Va urmaresc cu simpatie ! Succes !
    Sa-mi iau si un nick name : BB 0.2

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei da, am fost si eu incantat sa constat ca in personalul EQM sunt doua fete... insa deosebirea ar fi cu adevarat speciala daca ar veni si pe teren!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciubi acuma stiu ca tu esti obisnuit cu fetele, apropo ce iti mai face fetita, creste? sa stii ca o asteptam si pe ea pe teren cu tati:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ciubi... dar de unde stii ca nu am fost la joc, poate am fost atat de bine camuflate incat nici nu ne-ai observat!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hai mai "sefu'" ca tu si inceputurile afacerii tot cu o fata (care mai si joaca airsoft) le-ai facut! :-)

    RăspundețiȘtergere